Καλώς Ήλθατε!

Η αγάπη μου για το παρελθόν είναι γνωστή σε εκείνους που με γνωρίζουν προσωπικά. Το ενδιαφέρον μου αφορά πολλά και διάφορα, όπως θα καταλάβετε από τους τίτλους του μενού. Το ιστολόγιο δημιουργήθηκε με την επιθυμία, να μπορεί να θυμίσει τα όσα έχουμε ξεχάσει με την πάροδο του χρόνου. Αφορά ανθρώπους που είναι από 30-40 ετών περίπου, και θέλουν να ξαναθυμηθούν για λίγο τα παιδικά και τα εφηβικά τους χρόνια.

Καλό σας ταξίδι!

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Walkie Talkie! Η ρετρό μόδα των 80’s!

Στα 80’s που δεν υπήρχαν τα κινητά τηλέφωνα, μας ήταν κάτι το πρωτόγνωρο το να μπορούμε να μιλάμε με κάποιον με μια ασύρματη συσκευή! Τότε είχαν γίνει μόδα τα φτηνιάρικα Walkie Talkie που πωλούνταν σε μικρομάγαζα, και υποσχόταν ασύρματη επικοινωνία από απόσταση! Ορισμένα ήταν με εύκαμπτη κεραία, ενώ άλλα με πτυσσόμενη, όπως εκείνες των ραδιοφώνων. Λόγω της φθήνιας τους όμως, δεν έκαναν και πολύ καλά τη δουλειά τους, αλλά μας γοήτευε να πιάνουμε συχνότητες άλλων, και να το παίζουμε μικροί κατάσκοποι!

Το δικό μου ζευγάρι το έχω ακόμα στην κατοχή μου, και είναι αντιγραφή των παρακάτω:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου