Καλώς Ήλθατε!

Η αγάπη μου για το παρελθόν είναι γνωστή σε εκείνους που με γνωρίζουν προσωπικά. Το ενδιαφέρον μου αφορά πολλά και διάφορα, όπως θα καταλάβετε από τους τίτλους του μενού. Το ιστολόγιο δημιουργήθηκε με την επιθυμία, να μπορεί να θυμίσει τα όσα έχουμε ξεχάσει με την πάροδο του χρόνου. Αφορά ανθρώπους που είναι από 30-40 ετών περίπου, και θέλουν να ξαναθυμηθούν για λίγο τα παιδικά και τα εφηβικά τους χρόνια.

Καλό σας ταξίδι!

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

Πέθανε τα ξημερώματα του Σαββάτου στις 11 του μηνός, ο πρόεδρος της Nintendo Satoru Iwata!

O Satoru Iwata απεβίωσε το Σάββατο 11 Ιουλίου σε ηλικία 55 ετών από καρκίνο της χοληδόχου κύστης, ανακοίνωσε η Nintendo. 

O Iwata ξεκίνησε την καριέρα του ως προγραμματιστής και κατέλαβε την υψηλότερη θέση μέσα σε δύο χρόνια στην Nintendο το 2002. Το 2014 είχε κάνει γνωστό ότι θα μειώσει τις απολαβές του στο μισό επί μήνες για να αντισταθμίσει την μείωση των εσόδων από τα franchise των Donkey Kong και Pokemon. 


  • Σε ηλικία 42 ετών, ο Satoru Iwata, χρίζεται president της Nintendo Co. Αντικαθιστά τον 74χρονο Hiroshi Yamauchi,αφήνοντας κληρονομιά μια Nintendo διεθνούς εμβέλειας. Η τοποθέτηση του Iwata αποτελεί την πρώτη αλλαγή στην κορυφή της ιεραρχίας μετά από 52 χρόνια.
  • Η Nintendo θα ακολουθήσει διαφορετική τακτική από την Sony και την Microsoft, έλεγε το 2002 ο Satoru Iwata. Αρνούμαστε να κυνηγάμε την κατασκευή ολοένα πιο ισχυρών παιχνιδομηχανών σε αναζήτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς, έλεγε ο νεαρός Iwata.
  • Τον Μάιο του 2003 o Iwata ανακοινώνει την πτώση των κερδών της κατά 37%, γεγονός που αποδίδεται στο GameCube και την ήττα που υπέστη από το Playstation 2.
  • Το 2010, η Nintendo παρουσιάζει το Nintendo 3DS, μια φορητή παιχνιδομηχανή ικανή για αναπαράσταση στις τρεις διαστάσεις χωρίς γυαλιά.
  • Ακολουθεί το 2011-2012 το Wii U.
  • Τον Μάιο του 2014, ο Iwata ανακοινώνει την πρόθεσή του να εντείνει την παρουσία της Nintendo στην ανάπτυξη τίτλων, ειδικά για τις αναπτυσσόμενες χώρες.
  • 1985: Nintendo Entertainment System -με πωλήσεις 60 εκατομμυρίων μονάδων, το σύστημα που έβαλε στο σαλόνι Mario και Zelda.
  • 1989: Game Boy - φορητό gaming που συνδέθηκε στα πρώτα βήματά του με το Tetris και θεωρείται το πλέον επιτυχημένο σύστημα gaming στα χρονικά, με πωλήσεις 150 εκατομμυρίων μονάδων ανά τον κόσμο. Η κονσόλα συνοδευόταν από το Tetris.
  • 1991: Super Nintendo Entertainment System - 16μπιτο, με αυξημένο επεξεργαστική ισχύ, πούλησε 49 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως.
  • 1996: Nintendo 64 - το N64 θεωρείται το σύστημα που έθεσε νέα πρότυπα στο ρεαλιστικό 3D gaming με ενδεικτικό το Super Mario 64 που ενθουσίασε εκατομμύρια ανθρώπους.
  • 1996: Game Boy Pocket -την ίδια χρονιά κυκλοφορεί το ανανεωμένο Game Boy.
  • 2001: Game Boy Advance - με μεγαλύτερη οθόνη και καλύτερα γραφικά από όλες τις προγενέστερες εκδόσεις του Game Boy, αυτή η φορητή παιχνιδομηχανή πουλάει εκατομμύρια μονάδες διεθνώς.
  • 2001: Nintendo GameCube - Το πρώτο σύστημα της Nintendo με CD αντί cartridges για τα παιχνίδια του.
  • 2003: Game Boy Advance SP - το Game Boy μικρότερο, πιο ελαφρύ και σε μορφή clamshell, με επαναφορτιζόμενη μπαταρία και υποφωτιζόμενη οθόνη.
  • Τo Nintendo DS έρχεται με δύο οθόνες, μια εκ των οποίων, αφής, μικρόφωνο, δυνατότητα ασύρματης δικτύως Wi-Fi και συμβατότητα προς τα πίσω που θεωρείται ότι κέρδισε τους αντιπάλους της με διαφορά.
  • 2006: Nintendo DS Lite με δεκάδες εκατομμύρια πωλήσεις.
  • 2006: Wii, με τον καινοτόμο τρόπο χειρισμού, χαρακτηρίζεται η πλέον επιτυχημένη κονσόλα τελευταίας γενιάς στον κόσμο, με βάση τις πωλήσεις.
  • Nintendo DSi
  • Nintendo DSi XL
  • 2011: Nintendo 3DS: Προβολή περιεχομένου 3D, ορατό χωρίς ειδικά γυαλιά.
  • 2012: Wii U

Ο Iwata ηγήθηκε της Nintendo από την εποχή του GameCube και υπό την προεδρία του η Nintendo προχώρησε στο Wii, το Nintendo DS, Nintendo 3DS, και το νεότερο Wii U. Ο ίδιος εργάστηκε στην ανάπτυξη τίτλων όπως ταEarthbound, Pokemon, Kirby, The Legend of Zelda, Smash Bros., και πλήθος άλλων παιχνιδιών που πολλοί παίκτες έχουν συνδέσει με την παιδκή ηλικία τους. Ο Iwata προήλθε από την HAL Laboratories, της οποία ηγήθηκε όταν ανέπτυξε το Smash Bros για το Nintendo 64 -ένας τίτλος οι πωλήσεις του οποίου ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια αντίτυπα διεθνώς.
O Iwata ήταν υπέρμαχος της αλλαγής στην Nintendo, με την έννοια ότι θα πρέπει να διευρύνει το αντικείμενό της, πέρα των κονσολών παιχνιδιών. Τον Μάρτιο είχε γίνει γνωστή συμφωνία με ιαπωνική εταιρεία για την ανάπτυξη παιχνιδιών για smartphone.

Δείτε σειρά συνεντεύξεων από τον Satoru Iwata από τους δημιουργούς πλήθους τίτλων για την πλατφόρμα της στο http://iwataasks.nintendo.com
Σημεία ορόσημα στην ιστορία της Nintendo
Πηγή: