Καλώς Ήλθατε!

Η αγάπη μου για το παρελθόν είναι γνωστή σε εκείνους που με γνωρίζουν προσωπικά. Το ενδιαφέρον μου αφορά πολλά και διάφορα, όπως θα καταλάβετε από τους τίτλους του μενού. Το ιστολόγιο δημιουργήθηκε με την επιθυμία, να μπορεί να θυμίσει τα όσα έχουμε ξεχάσει με την πάροδο του χρόνου. Αφορά ανθρώπους που είναι από 30-40 ετών περίπου, και θέλουν να ξαναθυμηθούν για λίγο τα παιδικά και τα εφηβικά τους χρόνια.

Καλό σας ταξίδι!

Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2015

Quake on an oscilloscope!!!

Τα λόγια είναι περιττά! Απλώς δείτε το!


Pre-Order για την αναμενόμενη ταινία The Amiga Years!

Βόλτα σε μια Αθήνα που δεν υπάρχει πια...

Ένα υπέροχο βίντεο με φωτογραφίες μιας Αθήνας αλλοτινών εποχών!


Η λειψυδρία του 1989!

O ρετρό εφιάλτης στα τέλη των 80’s που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ, ήταν η λειψυδρία το καλοκαίρι του 1989! Τα ΜΜΕ έπαιξαν το ρόλο τους με τον καλύτερο τρόπο! Μας τρομοκράτησαν, δείχνοντας μας εικόνες από τη λίμνη του Μαραθώνα, όπου είχε πέσει τόσο πολύ η τάση του νερού, ώστε είχαν εμφανιστεί τα ερείπια ενός χωριού που υπήρχε εκεί πριν κατασκευαστεί το φράγμα! Εικόνες ξηρασίας, και τρομοκρατημένοι πολίτες, που έψαχναν τρόπους για να κάνουν οικονομία στην κατανάλωση του νερού. Βέβαια όπως και σε κάθε άλλη δύσκολη κατάσταση, υπήρξαν στιγμές που η τηλεόραση ξεπέρασε τον εαυτό της, δίνοντας στη δημοσιότητα τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαμε να κάνουμε οικονομία στο νερό. Για παράδειγμα ορισμένοι ειδικοί είχαν προτείνει να τοποθετήσουμε ένα τούβλο στο καζανάκι, ώστε να μην γεμίζει άσκοπα με νερό! Επίσης να κάνουμε ντους δύο άτομα μαζί, τα λουλούδια να τα ποτίζουμε με ποτιστήρι και όχι με το λάστιχο κλπ Επίσης απαγορευόταν το μπάνιο σε μπανιέρα, ή όταν κάνουμε ντους  να βάζουμε την τάπα, και να χρησιμοποιούμε το νερό για το καζανάκι, όπως και το νερό που θα βγαίνει από το πλυντήριο.  Και φυσικά να μην πλένουμε  σχολαστικά το αυτοκίνητο μας με το λάστιχο, αλλά να χρησιμοποιούμε έναν κουβά με νερό.

Άλλες αξέχαστες στιγμές από την τηλεόραση ήταν και οι εξής:

Η διαφημιστική καμπάνια της ΕΥΔΑΠ, με την φράση << Νερό δεν υπάρχει αρκετό. Γι’ αυτό προσέχουμε για να έχουμε >>.

Οι προτάσεις αντιμετώπισης του προβλήματος, με χημικούς βομβαρδισμούς, για να φέρουν βροχή τα σύννεφα, χρησιμοποιώντας τα αεροπλάνα Phantom και η αγορά νερού από την γειτονική Τουρκία!

Τέλος η κωμική πλευρά του γεγονότος, ήταν η διαφήμιση με κάποιον τύπο που ξυρίζονταν, χρησιμοποιώντας μόνο ένα ποτήρι νερό, για να μην κάνει άσκοπη σπατάλη, και ξέπλενε εκεί το ξυραφάκι του, ενώ τραγουδούσε την τότε επιτυχία του Πανταζή <<Ταραχή>>!!!
 Διαγράμματα της ΕΥΔΑΠ: