Πήρε ξανά μπροστά!!!
Η τελευταία αναπαλαίωση, έγινε τον Μάιο του 2007.
Το μηχανάκι αυτό λειτούργησε από το 1993 έως το 2007 (ενώ
ήταν ήδη μοντέλο των 80's και παρεισαγωγής από Ιαπωνία) όπου και
αντικαταστάθηκε από τον κινέζο που έχω τώρα. Με πήγε βόλτα στο Αγκίστρι και την
Αίγινα, διακοπές στην Τήνο και στην Μύκονο, και σε πολλές συναυλίες! Επίσης με
πήγαινε στο σχολείο, αλλά και στο Π.Ν. που υπηρέτησα. Το μηχανάκι είχε να πάρει
μπροστά από τον Οκτώβρη του 2013, που έκαψε για ακόμη μια φορά το πηνίο που
δίνει ρεύμα στο μπουζί. Αντικαταστάθηκε σήμερα, γέμισα το ντεπόζιτο με 2.5
λίτρα βενζίνη, και άνοιξα το διακόπτη. Πήρε μπροστά με μόλις 2 μανιβελιές! Αυτά
είναι!
Επίσης προστέθηκε μια καινούρια μπαταρία κλειστού τύπου 12V,
και καινούριο μπουζί.
Πριν από ένα χρόνο σενιάρισα την κατεστραμμένη πλεξούδα του,
στο πίσω μέρος που βρίσκεται η μπαταρία. Φέτος πριν από λίγους μήνες, άνοιξα το
καπάκι του κινητήρα και καθάρισα τα υπολείμματα από τα φερμουίτ, που κομπλάρουν
τις ταχύτητες, και προστέθηκε καινούρια σήτα για το λάδι, και μια ασφάλεια που
έλειπε από το κόμπλερ ταχυτήτων.
Είναι πλυμένο και έχω γυαλίσει τα ελαστικά του. Του έχω
αγοράσει κουκούλα και βρίσκεται σε σκεπασμένο μέρος.
Στα προσεχώς, θα γίνει ανανέωση της άδειας για το 2014 και
2015, ρύθμιση βαλβίδων και ρύθμιση του καρμπυρατέρ επειδή κάνει κάποια
μπερδέματα, αλλαγή λαδιών 20W50, και λίπανση αλυσίδας και ντίζας γκαζιού. Έχει
ήδη καινούρια φίλτρο-χοάνη, σωληνάκια καρμπυρατέρ, και καυσίμου, διακόπτη
On/Off καυσίμου, κλειδαριά τιμονιού και διακόπτη On/Off, σιαγώνες φρένων,
λάμπες και ασφάλεια μπαταρίας.