Μενού
Μενού
Καλώς Ήλθατε!
Η αγάπη μου για το παρελθόν είναι γνωστή σε εκείνους που με γνωρίζουν προσωπικά. Το ενδιαφέρον μου αφορά πολλά και διάφορα, όπως θα καταλάβετε από τους τίτλους του μενού. Το ιστολόγιο δημιουργήθηκε με την επιθυμία, να μπορεί να θυμίσει τα όσα έχουμε ξεχάσει με την πάροδο του χρόνου. Αφορά ανθρώπους που είναι από 30-40 ετών περίπου, και θέλουν να ξαναθυμηθούν για λίγο τα παιδικά και τα εφηβικά τους χρόνια.
Καλό σας ταξίδι!
Σάββατο 16 Απριλίου 2016
Πέμπτη 14 Απριλίου 2016
Κυριακή 10 Απριλίου 2016
Δευτέρα 4 Απριλίου 2016
Κυριακή 3 Απριλίου 2016
Celebrating 35 Years Suzuki Katana!
My interest in motorcycles didn't really blossom until around 15 years ago. My mother was a pessimist and me simply owning a BMX as a kid caused her enough stress. In fact I'm pretty sure that if I'd added an engine into the equation she would have had a nervous breakdown before I finished high school. This didn't however stop me from taking notice of particularly cool motorcycles that were released during my younger years. One such bike that never failed to capture my attention was Suzuki's mighty Katana and this year marks the legends 35th anniversary.
The Katana's unique angular design is undeniably a product of the 1980's style, but unlike legwarmers and snap bracelets it's withstood the test of time. Still turning heads and challenging opinions 35 years on, the Katana is still to this day unlike anything else on the road.
Created to improve Suzuki's public image the Katana was the brainchild of Suzuki's German marketing manager Manfred Becker. In a rather unusual move the Japanese manufacturer put their trust in European design firm 'Target Design' to create the groundbreaking motorcycle. Headed by ex-BMW Designer Hans Muth, Target unveiled two 650cc concepts to the public prior to the final release of the 1100cc production Katana in 1981.
Suzuki wasn't about to release such an eccentric looking motorcycle without the performance to back it up. In their press release they boldly claimed that their Katana was the fastest mass production motorcycle in the world. The first generation Katana was powered by a 1074cc, DOHC, air-cooled motor producing an impressive 105bhp. Cradled in a tubular steel frame and sporting adjustable front and rear suspension it was a true weapon of the road that went on to become a popular bike of choice for drag racers in later years.
After its release there were mixed reports about the Katana's success. Some claimed that the public wasn't ready for such a radical looking motorcycle, while others state the bike was a sales success for Suzuki. Regardless of how the bike was received back in '81, no one can deny that the Katana has continued to grow in popularity over the past 35 years to become an icon in motorcycle design.
The photos you see here are of a very special "Big Kat" Katana built in France as a homage to Japanese tuning specialist Yoshimura. In 2001 when Suzuki announced the end of the Katana series Yoshimura acquired 5 of the last bikes off the production line. Using parts they'd developed for the Katana they rebuilt all 5 bikes and branded them the Yoshimura 1135R. The all black 1135R humorously featured the words "I've Got The Power!" on their clutch cover backed up by an impressive 50bhp improvement in power.
The Yoshimura Katana's extensive list of performance modifications included the installation of a 74mm piston kit, special cam, Yoshi Mikuni 40mm carbs, ported heads and a hand bent titanium exhaust system. Along with the huge power improvements the bikes also weighed a whopping 40kgs less than the production model thanks to the use of lightweight magnesium and carbon fibre components and an aluminium fuel tank.
In recent years there have been rumours of Suzuki re-releasing their Katana and if they were to do it, it will surely be welcomed with scrutiny from Katana enthusiasts and motorcycle journalists around the world. As far as I'm concerned if they can release another Katana that is as radical as it's predecessor I'd welcome it with open arms.
Πηγή:
Τρίτη 29 Μαρτίου 2016
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΆ ΚΈΡΜΑΤΑ
Τηλεφωνικά κέρματα λέγονται τα ειδικά <<νομίσματα>> που χρησιμοποιούνται για την πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων από ειδικά τηλέφωνα που λέγονται κερματοδέκτες και συνήθως βρίσκονταν σε κοινόχρηστους χώρους ,κυρίως μέσα σε τηλεφωνικούς θαλάμους(πλατείες , εστιατόρια ,μικρά καταστήματα κλπ).
Τα πρώτα κερματοτηλεφωνα εμφανίστηκαν το 1885 στο SAINT LOUIS του MISSOURI από την εταιρία PAN Telephone Company και λειτουργούσαν με ειδικό κέρμα.
Η επανάσταση όμως στα τηλεφωνικά κέρματα ήρθε το 1890 από την εταιρεία Sunset Telephone and Telegraph Company της Καλιφόρνιας
Ήταν μια μεταλλική (μπρούντζινη ) μάρκα που στην μια πλευρά είχε το όνομα της εταιρείας και στην άλλη την επιγραφή "Good for One Switch" δηλαδή αξία για μια κλήση.
Μάρκες για τηλέφωνα κυκλοφόρησαν και από άλλες τηλεφωνικές εταιρείες αλλά το πρόβλημα ήταν ότι ενεργοποιούσαν μόνο τηλέφωνα της ίδιας εταιρείας με αποτέλεσμα την πληθώρα κερμάτων για τηλέφωνα ανάλογα την εταιρεία ,την περιοχή και τον ανταγωνισμό.
Οι απάτες έγιναν καθεστώς για την εποχή και οι επιτήδειοι κατασκεύαζαν πλαστές μάρκες για να τηλεφωνούν ανενόχλητα ,έτσι διαπιστώθηκε ότι το 50% των κλήσεων από κοινόχρηστα τηλέφωνα γίνονταν με πλαστά κέρματα.
Το πρόβλημα μεγάλωνε ώσπου το 1907 ο φαρμακοποιός Henry Goetz επινοησε τα κέρματα με τις εγκοπές και στις δυο πλευρές καθώς και κέρματα διαφόρων σχημάτων.
Όλες οι εταιρείες υιοθέτησαν τα κέρματα του GOETZ και μέχρι το 1944 κυριαρχούσαν σε όλο τον κόσμο παραμερίζοντας τα εταιρικά κέρματα χωρίς προδιαγραφές ασφαλείας.
Τα τηλεφωνικά κέρματα κατάργησαν τις διαφορές κάθε αμερικάνικης εταιρείας στην τιμή του τηλεφωνήματος από κοινόχρηστα τηλέφωνα και ο καθένας προμηθευόταν το κοινό κέρμα για χρήση οπουδήποτε.
Όλες οι χώρες αργότερα υιοθέτησαν την χρήση τηλεφωνικών κερμάτων που σε ορισμένες χρησιμοποιούνται ακόμα παρά την είσοδο των τηλεφωνικών καρτών.
Στην χωρά μας τα τηλεφωνικά κέρματα έκαναν την εμφάνιση τους το 1936 στην Αθήνα από την Α.Ε.Τ.Ε. (Ανώνυμος Ελληνική Τηλεφωνική Εταιρεία).
Το κέρμα είχε δυο αυλακώσεις στην κύρια όψη με την επιγραφή ΑΕΤΕ και μια αυλάκωση στην πίσω όψη με την επιγραφή ΤΗΛΕΦ. ΚΕΡΜΑ.
Με το κέρμα αυτό μπορούσες να πραγματοποιήσεις μια αστική τηλεφωνική κλήση απεριόριστης διάρκειας ,υπεραστικές κλήσεις δεν μπορούσαν να γίνουν από κοινόχρηστα τηλέφωνα λόγω του ότι δεν υπήρχε αυτοματοποίηση τηλεφωνικού δικτύου.
Tα κέρματα αυτά χρησιμοποιήθηκαν μέχρι το 1953 περίπου όπου έκαναν την εμφάνιση τους κέρματα με το όνομα της νέας τηλεφωνικής εταιρείας ΟΤΕ ,που είχε ιδρυθεί τον Οκτώβρη του 1949 .
Τα κέρματα ΟΤΕ χρησιμοποιήθηκαν μέχρι το 1972 περίπου και αποσύρθηκαν λόγω αντικατάστασης των κερματοδεκτών με νομισματοδεκτες που δέχονταν τα κοινά κέρματα που κυκλοφορούσαν ,(αρχικά 1 δραχμή).
Η επανάσταση όμως στα τηλεφωνικά κέρματα ήρθε το 1890 από την εταιρεία Sunset Telephone and Telegraph Company της Καλιφόρνιας
Ήταν μια μεταλλική (μπρούντζινη ) μάρκα που στην μια πλευρά είχε το όνομα της εταιρείας και στην άλλη την επιγραφή "Good for One Switch" δηλαδή αξία για μια κλήση.
Μάρκες για τηλέφωνα κυκλοφόρησαν και από άλλες τηλεφωνικές εταιρείες αλλά το πρόβλημα ήταν ότι ενεργοποιούσαν μόνο τηλέφωνα της ίδιας εταιρείας με αποτέλεσμα την πληθώρα κερμάτων για τηλέφωνα ανάλογα την εταιρεία ,την περιοχή και τον ανταγωνισμό.

Οι απάτες έγιναν καθεστώς για την εποχή και οι επιτήδειοι κατασκεύαζαν πλαστές μάρκες για να τηλεφωνούν ανενόχλητα ,έτσι διαπιστώθηκε ότι το 50% των κλήσεων από κοινόχρηστα τηλέφωνα γίνονταν με πλαστά κέρματα.

Το πρόβλημα μεγάλωνε ώσπου το 1907 ο φαρμακοποιός Henry Goetz επινοησε τα κέρματα με τις εγκοπές και στις δυο πλευρές καθώς και κέρματα διαφόρων σχημάτων.
Όλες οι εταιρείες υιοθέτησαν τα κέρματα του GOETZ και μέχρι το 1944 κυριαρχούσαν σε όλο τον κόσμο παραμερίζοντας τα εταιρικά κέρματα χωρίς προδιαγραφές ασφαλείας.
Τα τηλεφωνικά κέρματα κατάργησαν τις διαφορές κάθε αμερικάνικης εταιρείας στην τιμή του τηλεφωνήματος από κοινόχρηστα τηλέφωνα και ο καθένας προμηθευόταν το κοινό κέρμα για χρήση οπουδήποτε.
Όλες οι χώρες αργότερα υιοθέτησαν την χρήση τηλεφωνικών κερμάτων που σε ορισμένες χρησιμοποιούνται ακόμα παρά την είσοδο των τηλεφωνικών καρτών.
Στην χωρά μας τα τηλεφωνικά κέρματα έκαναν την εμφάνιση τους το 1936 στην Αθήνα από την Α.Ε.Τ.Ε. (Ανώνυμος Ελληνική Τηλεφωνική Εταιρεία).
Το κέρμα είχε δυο αυλακώσεις στην κύρια όψη με την επιγραφή ΑΕΤΕ και μια αυλάκωση στην πίσω όψη με την επιγραφή ΤΗΛΕΦ. ΚΕΡΜΑ.
Με το κέρμα αυτό μπορούσες να πραγματοποιήσεις μια αστική τηλεφωνική κλήση απεριόριστης διάρκειας ,υπεραστικές κλήσεις δεν μπορούσαν να γίνουν από κοινόχρηστα τηλέφωνα λόγω του ότι δεν υπήρχε αυτοματοποίηση τηλεφωνικού δικτύου.

Τα κέρματα ΟΤΕ χρησιμοποιήθηκαν μέχρι το 1972 περίπου και αποσύρθηκαν λόγω αντικατάστασης των κερματοδεκτών με νομισματοδεκτες που δέχονταν τα κοινά κέρματα που κυκλοφορούσαν ,(αρχικά 1 δραχμή).
Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016
The Call of Cthulhu (2005)
Όπως όλοι γνωρίζουμε, οι τελευταίες ταινίες του βωβού κινηματογράφου, γυρίστηκαν ως τις αρχές της δεκαετίας του 1930. Σωστά; Λάθος! Με εξαίρεση το γνωστό The Artist του 2011, υπάρχει και μια φθηνή παραγωγή του 2005. Το εξαιρετικό The Call of Cthulhu είναι μια ταινία τρόμου μόλις 40 λεπτών που δεν κουράζει σε καμία περίπτωση, και δεν της λείπει τίποτα παρ όλη την περιορισμένη διάρκεια της! Μια ταινία μυστηρίου με ταιριαστή μουσική και σκοτεινά σκηνικά, που είναι εμπνευσμένη από τις ιστορίες του Lovecraft.
Σάββατο 26 Μαρτίου 2016
ΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ GAMING ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ 80;
"Που πήγε το ποντίκι; Γιατί φυσάς την κασέτα" και άλλα ευτράπελα.
Σε αρκετά περασμένα αφιερώματα έχουμε μιλήσει για παλιότερες τεχνολογίες, Retro Games, την εξέλιξη του Internet και πολλά ακόμα. Η απορία μου όμως πάντα ήταν η εξής: Εντάξει, όλοι όσοι έζησαν εκείνες τις εποχές θα καταλάβουν και θα αναγνωρίσουν τις πινελιές νοσταλγίας και αναμνήσεων σε τέτοιου είδους αφιερώματα. Τι σκέφτονται όμως οι νεότεροι παίκτες που ενδεχομένως να μην είχαν γεννηθεί εκείνη την περίοδο;
Η δημοφιλής ομάδα YouTubers ονόματι Fine Brothers Entertainment έχει δημιουργήσει κατά καιρούς πολλά βίντεο που ρίχνουν φως σε αυτή την υπόθεση με έναν ιδιαίτερα διασκεδαστικό και δημιουργικό τρόπο. Δείχνοντας λοιπόν υλικό από το παρελθόν (και όχι μόνο) σε νεαρά παιδιά και εφήβους, μαγνητοσκοπούν τις αντιδράσεις και τις απόψεις τους. Κάποιοι γνωρίζουν αρκετές πληροφορίες, από γονείς, μεγαλύτερους ή ακόμα και μέσω ίντερνετ, ενώ κάποιοι άλλοι δείχνουν να σοκάρονται από την τεχνολογία των περασμένων δεκαετιών, ψάχνοντας πυρετωδώς να ανακαλύψουν τον τρόπο λειτουργίας τους.
Για παράδειγμα, στο παρακάτω video μερικοί έφηβοι καλούνται να παίξουν με την αγαπημένη κονσόλα της Nintendo NES. Πριν όμως παίξουν, θα πρέπει να ανοίξουν την κονσόλα, αλλά και να φυσήξουν την κασέτα! Οι αντιδράσεις τους είναι από την μια πλευρά φυσιολογικές σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα, όμως από την άλλη εξαιρετικά αστείες για όσους μεγάλωσαν στα πόδια της εν λόγω κονσόλας.
Ανάμεσα τους, βρίσκεται και η μικρή Maisie Williams ή αλλιώς Arya Stark από την τηλεοπτική σειρά Game of Thrones, η οποία δείχνει να μην γνωρίζει πολλά από εκείνη την εποχή...
Από γνώσεις σε βιντεοπαιχνίδια και μουσική πώς πάμε;
Η ομάδα Fine Brothers Entertainment και το κανάλι React συνεχίζουν τις ανασκαφές μέσα από την εκπομπή Do they know it, βάζοντας ένα ζευγάρι ακουστικά στους εφήβους αυτή την φορά. Σκοπός των παιδιών είναι να ακούσουν παλιά, αγαπημένα και πολύ κλασσικά μουσικά themes παιχνιδιών, αναγνωρίζοντας την μουσική ή έστω το παιχνίδι. Το θετικό της υπόθεσης βέβαια, είναι πως οι περισσότεροι γνώριζαν το παιχνίδι, όμως δύσκολα κατάφεραν να καταλάβουν την μουσική του. Η αναγνώριση των παιχνιδιών ωστόσο, ενδεχομένως να οφείλεται στα αμέτρητα σύγχρονα franchises που έχουν κυκλοφορήσει, κρατώντας διαχρονική την αξία των παλιότερων τίτλων μέχρι και σήμερα. Άλλωστε, αυτό αποδεικνύεται από το theme του TMNT, το οποίο δεν έχει μεταφερθεί στην νέα γενιά με αποτέλεσμα να το αναγνωρίσει μόνο ένα από τα δέκα παιδιά. Το βίντεο ωστόσο, είναι άκρως απολαυστικό.
Ξεφεύγοντας από τα βιντεοπαιχνίδια, το πρόσφατο εγχείρημα των Fine Brothers παρουσιάζει στην νέα γενιά τα θρυλικά Windows 95, περιμένοντας τις ξεκαρδιστικές αντιδράσεις τους. Για αρχή τα περισσότερα παιδιά προσπαθούσαν να ανοίξουν τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του 90 από το κουμπί της οθόνης, ενώ ένα σωρό ακόμα ευτράπελα συνέβησαν όταν κατάφεραν τελικά να μπουν στα Windows και πολύ περισσότερο στο ίντερνετ!!
Ταξιδεύοντας αρκετά χρόνια πίσω, και προσκαλώντας παιδιά πολύ μικρότερης ηλικίας για τις ανάγκες της εκπομπής, η FBE παρουσιάζει σε παιδιά ηλικίας από 6 έως 13 έναν υπολογιστή Apple 2 της δεκαετίας του 70. Οι απορίες ξεκίνησαν από πολύ νωρίς, αφού κάποια παιδιά νόμιζαν πως πρόκειται για μια παλιά τηλεόραση. Όταν ξεπεράστηκε όμως το θέμα της αναγνώρισης, σειρά έχει το κουμπί power, το οποίο κανένας δεν μπορούσε να φανταστεί πως βρίσκεται στο πίσω μέρος. Δείτε όμως τι έγινε όταν άνοιξε ο υπολογιστής, και όλοι έψαχναν να βρουν το...ποντίκι !!!
Κάπως έτσι λοιπόν αντιδρούν οι έφηβοι και οι μικρότεροι φίλοι μας στις τεχνολογίες περασμένων δεκαετιών, ενώ εμείς δεν έχουμε παρά να χαμογελάσουμε παρακολουθώντας. Από τα παραπάνω βίντεο προκύπτουν ωστόσο αρκετά συμπεράσματα, όπως για παράδειγμα το γεγονός πως πολλά παιδιά έχουν προσπαθήσει να μάθουν για τις ρίζες του gaming και της τεχνολογίας, παρακολουθώντας με ενδιαφέρον τις πληροφορίες από το παρελθόν. Για να επανέλθω λοιπόν στην απορία που ανέφερα στην εισαγωγή του άρθρου: Μπορεί η νέα γενιά να μην νοσταλγεί εκείνες τις εποχές με τον τρόπο που νιώθουν όσοι έχουν μεγαλώσει σε αυτές, όμως ένα μεγάλο μέρος νέων παρακολουθούν και μαθαίνουν σχετικά με όσα προηγήθηκαν τις γενιάς τους, πράγμα εξαιρετικά θετικό από κάθε άποψη.
Μην χάσετε επίσης τα απωθημένα ενός παλαίμαχου Gamer, αλλά και όσα μας έχουν λείψει από τα Retro Games.
Πηγή:
Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016
Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016
Suzuki SV650 Rally concept
This newly-designed concept bike has come direct from the Suzuki factory and is said to be based on the styling of 1970s tarmac rally cars which featured large front lights for night racing.
There is no word, official or otherwise, about what the production intent is with this bike but it gives the otherwise quite ordinary SV650; which is all-new for this year; a fresh look. The bike was revealed at the recent Osaka motorcycle show in Japan.
Underneath the small cockpit fairing is the new SV650 V-twin but it also gets a full Yoshimura retro twin-silencer exhaust system that is stacked on one side. This bike also has two new side panels that give the impression of a bigger fairing.
The most striking design element in the front light with a metal protective grill over it and the two auxiliary lights with covers in place that sit either side of the main headlight.
Πηγή:
Πηγή:
Τρίτη 22 Μαρτίου 2016
Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016
Κυριακή 20 Μαρτίου 2016
«Ο ΘΟΥ-ΒΟΥ τρυπάει τα δίχτυα»
Στις 20 Μαρτίου 1978 ο Θανάσης Βέγγος έγινε πρωταγωνιστής σε μια αναμέτρηση ανάμεσα σε ηθοποιούς και δημοσιογράφους που έγινε στη Νέα Φιλαδέλφεια για την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων.
Ο Θανάσης Βέγγος ήταν «Ενας άνθρωπος παντός καιρού». Αυτό τον τίτλο είχε διαλέξει ο ίδιος για το βιβλίο στο οποίο ο Γιάννης Σολδάτος συγκέντρωσε κείμενα, κριτικές και δημοσιεύματα που περιέγραφαν τη διαδρομή της καριέρας του. Οι σελίδες του αθλητικού Τύπου δεν είναι οι κατάλληλες για να δώσουν την εικόνα μιας πορείας που επηρέασε την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου και έχει χαρίσει σε όλους μας όμορφες στιγμές. Ο Θανάσης Βέγγος συνήθως έτρεχε στις περισσότερες ταινίες του και είναι μουσικά θέματα που στο άκουσμα τους μας φέρνουν την εικόνα του στο μυαλό. Η αναμέτρηση των Ηθοποιών με τους Δημοσιογράφους στις 20 Μαρτίου 1978 γινόταν για την ενίσχυση του ταμείου των καλλιτεχνών που εκείνη την εποχή ήταν σε κόντρα με την Κρατική τηλεόραση που δεν τους αναγνώριζε τα πνευματικά δικαιώματα. Στις 20 Μαρτίου 1978 με «προίκα» το ταλέντο του που πάντα ενθουσίαζε το κοινό δεν δυσκολεύθηκε να κερδίσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο και στο γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας. Η αναμέτρηση των Ηθοποιών με τους Δημοσιογράφους γινόταν για την ενίσχυση του ταμείου των καλλιτεχνών που εκείνη την εποχή ήταν σε κόντρα με την Κρατική τηλεόραση που δεν τους αναγνώριζε τα πνευματικά δικαιώματα και τους οδήγησε σε απεργία. Την προηγούμενη της αναμέτρησης υπήρχε δήλωση του Θανάση Βέγγου στην «Αθλητική Ηχώ» που προειδοποιούσε την ομάδα των δημοσιογράφων. «Θα τους σκάσω στο τρέξιμο και θα βάλω δύο γκολ». Η κινητοποίηση για εκείνο το απόγευμα της 20ης Μαρτίου 1978 ήταν πρωτοφανής και παρατηρήθηκαν ακόμη και φαινόμενα μαύρης αγοράς με τα εισιτήρια των 80 δραχμών να φτάνουν μέχρι και τις 120 δραχμές. Μπροστά σε 40.000 φιλάθλους έγινε η αναμέτρηση των δύο ομάδων με σημαντικές παρουσίες στους επισήμους (Καρέζη – Καζάκος) και τον Θανάση Βέγγο να φτάνει λίγα λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα στο γήπεδο και να τον περιμένει στην πόρτα των αποδυτηρίων ο Σωτήρης Μουστάκας. Προπονητές των δύο ομάδων είχαν αναλάβει, οι Ζλάτκο Τσαϊκόφσκι - Αλέξι Πέτροβιτς την τεχνική καθοδήγηση των ηθοποιών και ο Πάνος Μάρκοβιτς αυτή των δημοσιογράφων. Οι δημοσιογράφοι επικράτησαν τελικά με 5-3 των ηθοποιών με τον Θανάση Βέγγο στο δεύτερο ημίχρονο να αγωνίζεται σε θέση σέντερ φορ. Σημείωσε δύο γκολ από το σημείο του πέναλτι και είδε μια κίτρινη κάρτα από τον διαιτητή Ζλατάνο που τα άκουσε από την εξέδρα για αυτή του την απόφαση. Ο ίδιος βέβαια την δέχθηκε με ιδιαίτερη επισημότητα όπως αναφέρει ο Γιάννης Αργυρίου στην περιγραφή του αγώνα στην «Αθλητική Ηχώ»: «Υποκλίνεται, κάνει δύο βήματα πίσω και σηκώνει ψηλά τα χέρια. Στο 80ο λεπτό θα δουν οι φίλαθλοι και μια ξανθιά παίκτρια να ετοιμάζεται για αλλαγή. Είναι η Δέσποινα Στυλιανοπούλου που παίρνει τη θέση του Βέγγου. Το παιχνίδι όμως δεν γίνεται να συνεχισθεί. Δεν είναι δυνατόν να συνεχισθεί. Γύρω από τον αγωνιστικό χώρο βρίσκονται 5.000 θεατές που σε κάθε διακοπή προσπαθούν να μπουν μέσα. Αυτό κάνουν και τώρα που ο Βέγγος αποχωρεί χαιρετώντας τα πλήθη σαν τον μεγάλο μπαλαδόρο που αναγκαστικά εγκαταλείπει. Ο Ζλατάνος αναγκάζεται να σφυρίξει τη λήξη του αγώνος δίνοντας έτσι τέλος και στο ασταμάτητο γέλιο». Στις δηλώσεις του μετά το ματς μίλησε για μια καριέρα που ξεκινά. «Ναι μωρέ… βρίσκομαι σε τρομερή φόρμα. Σκέφτομαι φέτος να κάνω καμιά μεταγραφή. Άλλωστε έχω προτάσεις από το εξωτερικό. Θα προτιμήσω ελληνική ομάδα διότι εδώ έχει καλό κλίμα, ωραία θάλασσα και άλλα». Μετά το τέλος του αγώνα ο Θανάσης Βέγγος πήγε στα αποδυτήρια των δημοσιογράφων, άνοιξε την πόρτα και τους είπε: «Καλοί μου άνθρωποι συγνώμη αν σας κούρασα». Στις δηλώσεις του μετά το ματς πάντως μίλησε για μια καριέρα που ξεκινά. «Ναι μωρέ… βρίσκομαι σε τρομερή φόρμα. Σκέφτομαι φέτος να κάνω καμιά μεταγραφή. Άλλωστε έχω προτάσεις από το εξωτερικό. Θα προτιμήσω ελληνική ομάδα διότι εδώ έχει καλό κλίμα, ωραία θάλασσα και άλλα».
Πηγή:
Σάββατο 19 Μαρτίου 2016
M.A.S.K.: ΣΕΙΡΑ COMICS ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ Η IDW PUBLISHING
Ακούγεται ότι η IDW Publishing αναπτύσσει μια σειρά comic που βασίζεται στην toyline/κινουμένων σχεδίων σειρά M.A.S.K. της Hasbro.
Αυτό έρχεται μόλις κάποιους μήνες μετά την ανακοινώσεις της Hasbro που σχεδιάζει να ενσωμάτωση τους M.A.S.K. και διαφορά άλλα που τις ανήκουν στο κινηματογραφικό σύμπαν των G.I. Joe, και τώρα ακολουθεί με μια σειρά comics στην λογική επέκταση της μακροχρόνιας σειράς των G.I. Joe και Transformers τίτλους, καθώς και τα επερχόμενα comics Rom και Micronauts.
Οι M.A.S.K. έχουν ομοιότητες με τους G.I. Joe (έχουν εχθρούς μια εγκληματική οργάνωση με φιδίσιο όνομα, τους V.E.N.O.M.), αλλά αντί να αποτελούντες από στρατιωτικές οργανώσεις με ελικόπτερα και πιλότους, έχουν ιδιαίτερα τροποποιημένα οχήματα. Επιπλέον οι οδηγοί φορούν μάσκες που τους δίνουν ειδικές ικανότητες. Δημιουργήθηκε από την Kenner το 1985 και εξαγοράστηκε από την Hasbro το 1991.
Οι M.A.S.K. δεν είναι άγνωστη με τα comics, το 1985 μαζί με τα παιχνίδια συσκευαζόντουσαν minicomics που παρήγαγε η Kenner, αργότερα με την DC Comics μια νέα mini σειρά 4 τευχών comics και μετέπειτα μια τρέχουσα σειρά. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Fleetway κυκλοφόρησε μια ανθολογία περιοδικών M.A.S.K. που δεν συνδεόταν με την σειρά της DC Comics, αλλά ούτε με την σειρά κινουμένων σχεδίων. Το 2011, η Hasbro κυκλοφόρησε μια ανθολογία με τίτλο UNIT-E, που ήταν μια νέα ιστορία των M.A.S.K. και γράφτηκε από τον Andy Schmidt.
Η IDW αρνήθηκε να σχολιάσει αυτά που ακούγονται.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)